Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-08T17:58:58+01:00
1,2% z 20zł = 0,24zł
4,5% z 480l = 21,6l
270% z 2,5km = 6,75km
0,1% z 375dag = 0,375dag
0,5% z 24000l = 120l
99% z 500ha = 495ha
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T18:05:22+01:00
20zł-100%
x-1,2%
x=(20*1,2) :100 = 0,24zł

480l-100%
x- 4,5%
x=21,6l

2,5km-100%
x- 250%
x=6,25km

375g-100%
x- 0,1%
X=0,375g

24000l-100%
x- 0,5%
x=120l

500ha-100%
x-99%
x=495ha