Odpowiedzi

2009-12-08T17:33:34+01:00
Sakrament pokuty powinien byc zrozumieniem jakie sie grzechy popelniło i czeba załowac za nie
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T17:33:21+01:00
Sakrament pokuty powinien być karą za swoje czyny,a jednocześnie przemyśleniem swoich grzechów,i poprawienie sie poprzez wypelnianie pokuty.Ma to być swiadomy i szczery akt przepraszania Boga.
5 3 5
2009-12-08T17:37:15+01:00
Sakramet pokuty powinien być traktowany z ogromnym szacunkiem. Należy się do niego przygotować głęboko w sercu. Każdy taki sakrament powinien być przeżywany w pełni. Jest to rzecz święta, niezwykle ważna dla naszych dusz.
3 5 3