Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T17:36:40+01:00
Można sterować mięśniami ramienia ponieważ są one z tkanki mięśniowej poprzecznie prążkowanej a ten typ mięśni jest zależny od naszej woli. poza tym wystarczy zwrócić uwagę na to, że możemy poruszać ręką jak chcemy.
57 4 57
2009-12-08T17:49:38+01:00
Tak ,można kierować mięśniami ramienia ponieważ są zależne od naszej woli.Za zgięcie ręki odpowiada mięsień dwugłowy ramienia(ten z przodu BICEPS), (tak zwany zginacz) dzięki jego skurczowi ręka się zgina w łokciu.Jego przeciwstawnik z którym współpracuje znajduję się z drugiej strony .Jest to mięsień trójgłowy ramienia (znajduje się z tyłu TRICEPS),(tak zwany prostownik) dzięki jego skurczowi nasza ręka się prostuje.
:)
41 3 41