Odpowiedzi

2009-12-08T17:35:38+01:00
Karp na stół już zawitał,
śledzie w occie pływają,
światełka choinki mienią się w pokoju,
i wszyscy opłatkiem łamiemy sie razem.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T17:36:38+01:00
Święta, święta. Czy ktoś ich nie pamięta?
W ten wspaniały czas każda buzia uśmiechnięta!
Ludzie wciąż sprzątają, dzieci pomagają.
Aby prezent dostać pochwały zbierają.

Każdy człowiek dziś na świecie,
Wie, kim jest człowiek w czerwonym berecie.
Więc dziś wszyscy się radujmy,
Świąt Bożego Narodzenia wyczekujmy!