Odpowiedzi

2009-12-08T17:53:15+01:00
1) Wysoka temperatura i wilgotność powietrza oraz ulewne deszcze powodują intensywną erozję i jałowienie gleby.

2) W klimatach suchych, którym towarzyszą pustynie pylaste, piaszczyste i kamieniste, rolnictwo, poza oazami skupionymi wokół źródeł wody, nie ma odpowiednich warunków rozwoju. Z tego powodu główne regiony rolnicze w strefie klimatów zwrotnikowych suchych rozpościerają się nad wielkimi rzekami.

3) W strefie klimatów podzwrotnikowych przeszkodą dla rolnictwa jest suche, upalne lato. Wycinanie lasów i powiększanie terenów uprawnych w tej strefie klimatycznej doprowadziło do trwałego wylesienie, erozji gleb i rozpowszechnienia nieużytków porośniętych makią.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T17:55:11+01:00
Nasłonecznienie wpływa na rośliny źle ponieważ mogą uschnąć, wilgotność jest potrzebna gdyż od tego pobierają one pokarm i rosną, klimat nie może być również suchy ponieważ później nie znajdujemy w nim zbyt dużo tlenu

nie wiem czy tak moze być jak nie to napisz a ja poprawie
1 1 1