Plisa potrzebuje tego na jutro


1 ma spiralnie zwinięte chloroplasty .
2 brunatny glon uzywany w celach kulinarnych .
3 glony występująće najbliżej dna moeskiego.
4 otacza je pancerzyk, są składnikiem planktonu.
5 słabo zróznicowane, wielkokomórkowe ciało glonów
glony zaliczane do rośli






plis ratunku

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T17:37:54+01:00
1 . Jest to Skrętnica
2 . Morszczyn
3 . Brunatnice
4 . Zielenice
5 . Plecha
6 . zielenice, chryzofity, krasnorosty

2009-12-08T17:39:36+01:00
1Zielenice nitkowate/
Skrętnica
2Brunatnice-
3Zielenice
4Plecha
5krasnorosty
2009-12-08T17:40:07+01:00
1 skrętnica
2 alga
3 krasnorosty
4 zielenice
5 plecha
6 zielenice