Odpowiedzi

2009-12-08T17:37:24+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T17:43:05+01:00
Magiczne zwierciadło o Shreku wypowiada się następującą;

Jesteś brzydki i brudny. Twój wygląd mówi o tobie, że jesteś zwykłym prostakiem. Nie potrafisz zadbać o swój wygląd. Jesteś niezadbany i wstrętny. Twoje ubrania nie są zaciekawe, powinieneś zmienić je na inne, modniejsze.

Natomiast o Fionie :

Jesteś piękna i zadbana. Twoje włosy lśną w blasku słońca i powiewają przy każdym twoim ruchu. Po twoim wyglądzie widać, że pochodzisz z bardzo szanowanej rodziny. Dobrze, że uwage poświęcasz na swój wygląd. Bardzo ładnie się ubierasz.