Odpowiedzi

2009-12-08T17:41:56+01:00
Siarka - niemetal
węgiel - niemetal
żelazo - metal
dwutlenek węgla - gaz
miedz - metal
tlen - gaz
rtęć - metal
azot - niemetal
gips ciało stałe
marmur ciało stałe
kreda ciało stałe
woda ciecz
aceton ciecz
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T18:43:02+01:00
Pierwiastki
metale: żelazo, miedź, rtęć
niemetale:tlen, azot, siarka, węgiel

związki chemiczne
ciała stałe:marmur, kreda, gips
ciecze:woda, aceton
gazy:dwutlenek węgla
  • nsta
  • Początkujący
2009-12-08T18:51:18+01:00
Piewiastki:
niemetale; siarka, azot,wegiel,tlen,zelazo
metale; miedz,
zwiazki chemiczne
ciala stalegips, marmur,kreda
ciecze; woda,aceton
gazy; dwutlenek wegla,tlen
prosze;
;