A) Punkty (5,-3), (9,-3) i (5,6) są wierzchołkami prostokąta. Podaj współrzędne czwartego wierzchołka tego prostokąta.

b) Punkty (6,-8), (9, -2) i (6,4) są wierzchołkami rombu. Podaj współrzędne czwartego wierzchołka tego rombu.

c) Punkty (-2,3) i (4,3) są kolejnymi wierzchołkami kwadratu. Podaj współrzędne pozostałych wierzchołków tego kwadratu. Rozważ dwa przypadki.

d) Punkty (-1,2), (2,5) i (5,5) są kolejnymi wierzchołkami trapezu równoramiennego. Podaj współrzędne czwartego wierzchołka tego trapezu. Rozważ dwa przypadki.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T17:43:33+01:00
1. (9;6)
2. ( 9;10)
3.(-3;-1) (4;-3) drugi; (-3;9) (4;9)
4.(9;-2) drugiego nie ma bo sa trzy punkty podane i ni da sie
8 2 8
2009-12-08T17:47:29+01:00
A) (9, 6)
b) (3, -2)
c) (-2, -3) (4, -3)
(-2, 9) (4,9)
5 3 5