Odpowiedzi

2009-12-08T17:40:18+01:00
Przyjaciel któremu nadałabym miano idealnego jest juz moim przyjacielem. To moj kochany Marek. Jest ideałem gdyż zawszę mogę na niego liczyć, nigdy mnie nie opuścił gdy go potrzebowałam. Zawszę może ze mną szczerze porozmawiać, zawsze potrafi dobrze doradzić.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T17:42:27+01:00
Musi być to osoba bardzo szczera. Nie powinna być bezczelna, ale powinna bardzo szczreze i otwarcie mówić, co jej przeszkadza.
Powinna mieć umiar.
To powinna być osoba:
-życzliwa
-pomocna
-otwarta
-szczera
-prawdomówna
-sprawiedliwa
-sympatyczna
-wrażliwa
-mądra
-wesoła
-przyjacielska
-potrafiąca krzyknąć
-inteligentna
-zorganizowana
-dobra
-nie powinna nikogo obmawiać
-nie powinna nikogo oceniać pochopnie
-powinna mieć poczucie humoru
1 5 1