Spośród przedmiotów znajdujących się w twoim domu wybierz jeden, który mógłbyś zaprezentować jako eksponat w muzeum.
a) zadaj pytania ,które wypowiedziałaby oglądająca go osoba.
b) zredaguj tekst ,który znalazłby się na muzealnej tabliczce informującej o tym przedmiocie.

3

Odpowiedzi

2009-12-08T17:49:29+01:00
Ja bym wybrała stare radio mojej babci
a)Ile te radio ma lat?
Czy nadal działa?
Jaka wiąże sie z nim historia?
b)Radio z roku 1943 roku. Wciąż zdolne do użytku. Odbiera bardzo dobrze.
11 3 11
2009-12-08T18:03:31+01:00
A) - Z kąd pochodzi ten obraz?
-Ile ma lat?
-Do kogo należał?
B)obraz pochodzi z XIX wieku z Polski .Należał do Polskiego żołnierza .
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T18:06:23+01:00
Ja w domu mam po dziadku taką ODZNAKĘ po wojnie.

1) Mogli by zapytać z którego roku jest ta odznaka?
Za jakie czyny jest ta odznaka?
DO kogo należy/

2) ODZNAKA WOJSKOWA chłonka bioracego udział w II Wojnie Światowej. Pochodzi ona z roku w 1940. Odznaka ta jest za pomoc w walce. i cos tam jeszcze dopisz i już :)
12 4 12