Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T17:42:36+01:00
M. Człowiek
D. Człowieka
C. Człowiekowi
B. Człowieka
N. Człowiekiem
Ms. Człowieku
W. Człowiek

M. Ludzie
D. Ludzi
C. Ludziom
B. Ludzi
N. Ludźmi
Ms. Ludziach
M. Ludzie
34 3 34
2009-12-08T17:44:30+01:00
ludzie
l.mn
M.ludzie
D.ludzi
C.ludziom
B.ludzi
N.ludźmi
Ms.ludziach






człowiek
l.poj
M.człowiek
D.człowieka
C.człowiekowi
B.człowieka
N.człowiekiem
Ms.człowieku


14 3 14