Odpowiedzi

2009-12-08T17:41:26+01:00
Nie denerwować się, nie przekłówać sobie nerwów, nie stresować się, leczyć wszystkie choroby żylne, zapobiegać żylakom...
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T17:41:45+01:00
Brać leki znieczulające oraz zastrzyki tylko w wyjątkowych przypadkach.
Dbać o swą krew aby nie doszło do zakażenia
nie ćpać
nie palic
nie pić
2009-12-08T17:44:57+01:00
Unikanie stresu
zakaz palenia tytoniu
sport