Odpowiedzi

2009-12-08T17:41:42+01:00
Można sterowac poprzez napoinanie i poruszanie reki.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T17:44:52+01:00
Pracą mięśni ramienia oczywiście można sterować, ponieważ są to mięśnie których skurcze są zależne od naszej woli. Takie mięśnie się męczą, te niezależne od naszej woli nie męczą się i pracują ciągle.
8 4 8
2009-12-08T18:02:31+01:00
Można sterować pracą tych mięśni ponieważ są one zbudowane z tkanki poprzecznie prążkowanej poza tym wystarczy zwrócić uwagę na to, że możemy sterować ręką jak chcemy
5 4 5