Odpowiedzi

2009-09-03T21:24:18+02:00
R=2m
l=2πr= 4π m
a=2,5m
P=a*l*200=4π*2,5*200=2000π m²≈ 2000*3,14=6280m²
Odp. Walec wygładzi około 6280m² nawierzchni.

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-03T21:26:29+02:00
Należy obliczyć powierzchnię boczną walca
Pb=2*pi*r*h
r=1/2 średnicy=1m
h=2,5m
Pb=2*3,14*1*2,5=15,7m²
walec obracając się 200 razy ubije powierzchnię 200*15,7m²=3140m²
2009-09-03T21:27:39+02:00
R=1m
l=2πr
l=2πm

P=2πm * 2,5m= 5πm²

5πm² * 200 = 1000µ ~ 3 140 m²