Odpowiedzi

2009-12-08T17:45:55+01:00
Oznacza to, że powinniśmy się cieszyć z tego, że jesteśmy chrześcijanami i że powinniśmy wierzyć w Jezusa Chrystusa jak przykazał nam kośció i starsze pokolenie.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T17:49:03+01:00
Według mnie, słowa te oznaczają to, że ludzie wierzą w Pana Boga, w to co przekazuje im kościół. Biorą przykład z Pana Jezusa, chcą być tacy jak był on. Szczycą się tym, że to on jest właśnie Ojcem Wszystkich Chrześcijan.
1 5 1
2009-12-08T18:59:12+01:00
Taka jest nasza wiara...... oznacza że przyjmujem kogość do spulnoty kościoł