Odpowiedzi

2009-12-08T17:42:51+01:00
Jezdziec na koniu przyozdobiony wiloma kolorowymi piórami,ma rówzniez rózne swiecące i grzechocące przedmioty.Husaria-była to armia polska która walczyła w bitwie pod Grunwaldem 1410
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T17:48:13+01:00
Husarz miał:
skrzydła: które budziły we wrogach przerażenie
kopia: ok 5m
szabla husarska: główna broń husarza
koncerz: szpikulec ok 1,5m
pistolety
zbroja husarza: (skład) pancerz, hełm, naramienniki i nakolanniki
To ci powinno wystarczyć
7 4 7