Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T17:43:45+01:00
Rysunek wykjonany za pomocą cyrkla i linijki bez podziałki
2009-12-08T17:46:51+01:00
Są to rysunki, które wykonuje się cyrklem i linijką, która jest bez podziałki.
2009-12-08T17:57:25+01:00
Konstrukcja geometryczna, jest to metoda wyznaczania figur geometrycznych spełniających z góry zadane warunki przy użyciu określonych przyrządów, np. cyrkla i linijki .
1 5 1