Przetłumacz tekst:
Markus Lorenz, 12: " Für mich nicht so schön. Immer nur dir Oma in Hannover besuchen ist langweiligö mein Traum wäre die Karibik. Ich war in den Alpen. Baden war ich nie. Dann war ich noch in Bonn beu meiner Tante."
Maria Fröschl, 13: " Ich bin in Gangelt geblieben. Ich bin fast jeden Tag ins Schwimmbad gegangen. Ich bin auch viel Rad gefahren. Im Juli habe ich mit meinen Freunden Geburstag gefeiert und sie zu Pizza eingeladen. Aßerdem habe ich viel ferngesehen.

3

Odpowiedzi

2009-12-08T17:44:36+01:00
Mark Lawrence, 12: "Dla mnie nie, tak miło. Zawsze odwiedzić babcię w Hanowerze langweiligö moim marzeniem byłoby Karaibów. Byłem w Alpach. Nigdy nie byłem pływanie. Wtedy byłem jeszcze w beu Bonn ciotka.
Maria Fröschl, 13: "Byłam w Gangelt. Poszedłem do puli prawie codziennie. Pojechałem dużo rowerów. W lipcu obchodziłem z moich urodzin przyjaciół i zaprosiłem ich do pizzy. I Aßerdem dużo telewizji.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T17:51:31+01:00
Markus Lorenz, 12 : "Dla mnie nie tak miło. Zawsze chciałem odwiedzić babcię w Hanowerze. Moim marzeniem byłoby (langweiligö nie kojarzę tego słowa)Karaibów. Byłem w Alpach. Nigdy nie pływałem. Potem byłem jeszcze w Bonn u mojej ciotki.

Maria Fröschl, 13 ''Byłam w Gangelt. Byłam prawie codziennie na basenie. Jeździłam dużo na rowerze. W lipcu obchodziłam z moimi przyjaciółmi urodziny i zaprosiłam ich na pizzę. I oglądałam dużo telewizji.''

to jest tłumaczenie dosłowne :) mam nadzieje, że pomoglo
2009-12-08T18:44:19+01:00
Mark Lawrence, 12: "Dla mnie nie, tak miło. Zawsze odwiedzić babcię w Hanowerze langweiligö moim marzeniem byłoby Karaibów. Byłem w Alpach. Nigdy nie byłem pływanie. Wtedy byłem jeszcze w beu Bonn ciotka.
Maria Fröschl, 13: "Byłam w Gangelt. Poszedłem do puli prawie codziennie. I've been traveling zbyt dużo na rowerze. W lipcu obchodziłem z moich urodzin przyjaciół i zaprosiłem ich do pizzy. Aßerdem mam dużo telewizji.