Odpowiedzi

2009-12-08T17:57:55+01:00
T1 = 1h = 3600s
V1 = 20 m/s
t2= 1 h = 3600s
V2 = 24 m/s
S = ?
Vśr=?
obl. drogę :
V = s/t
s = V*t
s1 = 20 m/s * 3600 s = 72000m = 72 km
s2 = 24 m/s * 3600 s = 86400 m = 86,4 km
s = s1+s2
s = 168.4 km
V sr = całkowita droga / calkowity czas
V śr = 168, 4 km/ 2h = 84,2 km/h
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T17:58:26+01:00
1 godz- 20m/s
2 godz- 24m/s
V śr= 20m/s+ 24m/s /(podzielić) 2
V śr= 44m/s /(podzielić) 2
V śr= 22m/s= 79,2 km/h
20m/s = 72km/h
24m/s= 86,4km/h
przebyta droga droga= 72km+86,4 km= 158,4km
Odp. Średnia prędkość samochodu wynosi 22m/s (79,2 km/h) a przebyta droga wynosi 158,4 km. Pozdr. Tomek (ta odpowiedź jest najlesza)