Odpowiedzi

2009-12-08T17:51:09+01:00
Polwysep krymski- polnocna czesc morza czarnego
tamiza- wielka brytania, londyn
morze barentsa- na północny wschód od finlandii
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T17:57:56+01:00
Półwysep Krymski leży między morzem czarnym a morzem Azowskim.
Morze barentsa - Obok półwyspu Kolskiego Morza białego na północnej Rosji
Tamiza - rzeka W Wlk Brytani Przepływa przez londyn
Tyber - Rzeka we włoszech