Odpowiedzi

2009-12-08T17:48:41+01:00
2009-12-08T17:48:54+01:00
P kwadratu = a * a
P kwadratu = 8 * 8
P=64²
L=8*4 =32
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T17:50:25+01:00
To jest łatwe:) Każdy bok kwadratu ma taką samą długość.
Więc trzeba znaleźć takie liczby, które po pomnożeniu przez siebie (ale tylko dwie) wyniosą 64.
W tym przypadku to będzie liczba 8.
Bo 8x8=64²
Obwód: 8+8+8+8=32.
(wzór na pole kwadratu to a razy a)