Bardzo prosze o przetłumaczenie tego fragmentu na język polski. :)

One day a tramp came to an old woman's house. 'Excuse me; said the tramp. 'I' very hungry. Have you got anything to eat? ' but the old woman was very mean. 'Go away; she said. 'I haven't got any food for you; 'Oh said the tramp, 'well' have you got any water? You see, I've got a magic stone and I can make soup with it. But I need some water'. ' A magic stone, eh? said the mean old woman. "yes, I' ve got some water'.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T17:50:08+01:00
Pewnego dnia przyszedł do tramp staruszkę do domu. "Excuse me, powiedział włóczęga. "Ja" bardzo głodna. Masz coś do jedzenia? ", Ale stara kobieta była bardzo średnia. "Idź precz, powiedziała. "Nie mam nic do jedzenia dla ciebie" Oh powiedział włóczęga "oraz" masz wody? Widzisz, mam magiczny kamień i mogę zrobić zupę z nim. Ale potrzebuję trochę wody. "Magicznego kamienia, co? powiedział, że oznacza starą kobietę. "Tak, Ja mam trochę wody.
2 3 2
2009-12-08T19:10:54+01:00
Pewnego dnia przyszedł do tramp staruszkę do domu. "Excuse me, powiedział włóczęga. "Ja" bardzo głodna. Masz coś do jedzenia? ", Ale stara kobieta była bardzo średnia. "Idź precz, powiedziała. "Nie mam nic do jedzenia dla ciebie" Oh powiedział włóczęga "oraz" masz wody? Widzisz, mam magiczny kamień i mogę zrobić zupę z nim. Ale potrzebuję trochę wody. "Magicznego kamienia, co? powiedział, że oznacza starą kobietę. "Tak, Ja mam trochę wody.
2 3 2