Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T13:21:13+01:00
X - 2 liczba
3x - 1 liczba (ponieważ 1 liczba jest 3 razy większa od 2 liczby)
6x - 3 liczba (ponieważ 1 liczba jest 2 razy mniejsza)

x + 3x + 6x = 715
10x = 715 / :10
x = 71,5

71,5 - 2 liczba
71,5 * 3 = 214,5 - 1 liczba
71,5 * 6 = 429 - 3 liczba

Odp : 1 liczba to 214,5 2 liczba to 71,5 3 liczba to 429.
3 5 3
2009-12-09T17:45:06+01:00
X+3x+2*3x=715
x+3x+6x=715
10x=715
x=71,5

pierwsza liczba = 71,5*3=214,5
druga liczba = 71,5
trzecia liczba = 71,5*6=429