Odpowiedzi

2009-12-08T17:53:08+01:00
P = F/S

F = 5 N
S = 1,0 m²
P = 5 Pa

F = 100 N
S = 1,0 m²
p = 100 Pa

F = 40 N
S = 2,0 m²
p = 20 Pa

F = 40 N
S = 4,0 m²
p = 10 Pa

F = 10 N
S = 0,5 m²
p = 5 Pa

F = 10 N
S = 1,0 m²
p = 10 Pa
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T17:56:02+01:00
5 N 1,0 m2 = 5Pa
100 N 1,0 m2 = 100 Pa
40 N 2,0 m2 = 20 Pa
40 N 4,0 m2 = 10 Pa
10 N 0,5 m2 = 20 Pa
10 N 1,0 m2 = 10 Pa
7 3 7