Odpowiedzi

2009-12-08T17:58:46+01:00
Moim zdaniem najważniejsza w życiu jest sprawiedliwość. Ponieważ jeśli nie ma sprawiedliwości na świecie to nikt nie czuje się szczęśliwy i panują wojny oraz konflikty.
2009-12-08T17:58:40+01:00
Sprawiedliwosc
poniewaz ksiadz musi byc sprawiedliwy np. gdy na mszy zbiera na kosciol to na kosciol to idzie a nie na jego potrzeby
rowniez to poniewaz dal przysiege ze bedzie sprawiedliwy co do swojej wiary
czy jako tak ....
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T18:01:34+01:00
Moim zdaniem najwazniejszą cnota kardynalną jest sprawiedliwość, ponieważ bez niej nie ma sensu. Ustawione mecze, korupcje wśród lekarzy, umierający ludzie... Tak być nie powinno. Pan Bóg stworzył nas, po to, byśmy się realizowali, rozwijali własne talenty. Nie możemy iść "po trupach do celu". Trzeba zwracać uwagę na uczucia innych, nie wolno także potępiać ludzi chorych umysłowo... w jakimś stopniu poszkodowanych przez los., przeciwnie-trzeba ich wspierać. Dlatego tę cnotę uważam za szczególną.