Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T18:00:24+01:00
Jestem zywkłą , jednocześnie niezywkłą osobą
tajemnica tkwi tym że jestem poprostu sobą.
Królowa własnego losu
Księżniczka własnej bajki .
Chcesz wiedzieć kim jestem . ?
Musisz mnie poznać ...
Nie oceniaj książki po okładce ..

Too pozbierałam z wileuu wierszyy .
a teraz masz taki jedenn .
cały


"Jeśli mnie nie znasz- nie próbuj oceniać,
Przez twoje ploty nie będę się zmieniać,
Więc zastanów się, zanim puścisz kolejną z plot
Czy da ci to jakiś wzlot?
A może dowartościuje?
Jak tak - to naprawdę ci gratuluję,
Że nie masz wyrzutów sumienia,
Z próby niszczenia cudzego imienia.
Fakt - pokazuje to twoje prawdziwe oblicze,
A iloraz twej inteligencji na palcach jednej ręki wyliczę..."


to jest moje zdanie na temat
tego jaka jestemm .
Poprostu zaskakująca , zwykła , normalna , niezwykła . XDDD
hehhj . ; p
wybierz se cośś
2009-12-08T18:05:52+01:00
Jestem sobie taka jedna ja
mam dużego kota i małego psa.
Mam czuprynę rozczochraną,
którą czeszę co dzień rano.
Mam .... lat
i nie jestem stara jak świat.
Lubie lody truskawkowe
i ciastka czekoladowe.
Bardzo ciesze się że jestem sobą
bo nie chciałabym być inną osobą.


P.S.w te kropki w 5 wersie wstaw swój wiek;p