Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T18:18:14+01:00
Pewnego razu jadąc na rowerze wjechałam na kamień po czym przewróciłam sie. Poczułam bardzo mocny ból. Nie wiedziałam co się zemną stało. Rower był całkowicie zniszczony. Bałam się powiedzieć o tym rodzicom , ponieważ był to nowy rower. Pomodliłam sie do Boga prosząc o to aby rodzice nie byli na mnie źli. Po wejściu do domu opowiedziałam o wszystkim i rodzice powiedzieli mi ze każdemu mogło sie to zdarzyć. W wieczornej modlitwie podziękowałam panu Bogu.
7 4 7
2009-12-08T19:05:53+01:00
Pewnego dnia wybuchł pożar po drugiej stronie ulicy. Byłem bardzo ciekawy tego pożaru. Więc poszedłem na balkon i wcisnołem głowę między szczebelki. Po całej akcji chciałem wyciągnąć głoę ale nie mogłem, bo sie zaklinowałem. A okurat pięć minut temu rodzice wyszli na mini zakupy do sklepu. A ja utkonołem i cały czas myślałem cos ie stanie jak rodzice wejdą do domu czy dadzą mi szlaban na komputer do mojej poprawy czy będą sie drzec na mnie przez dziesięć minut i kazanie wyprawiać jak ksiądz w parafi. Ale sie pomodliłem tymi słowami " Dopomórz mi Panie Jezu w tej chwili i Proszę Boże pomórz mi ". Nagle zobaczyłem nadjeżdżające auto rodziców i zaczołem się strasznie gramolić na balkonie. Nagle pociągłem i się głowa wyciągła rodzice nic nie podejrzewali. Nie miałem kary i kazania. Bardzo sie ucieszyłem i w modlitwie wieczornej podziękowałem Bogu za to że mnie uratował.


Ps. Sorka pisałem np. "em" a nie "am" to byś se już sama poprawiła :)
4 3 4