Tkanka zbudowana jest z komórek mezenchymatycznych, kształtu gwiaździstego, często połączonych ze sobą wypustkami w syncytium komórkowe. W pewnych przypadkach komórki są zdolne do pełzakowatego ruchu, ponadto mają zdolność do wytwarzania włókien oraz różnicowania się w różne odmiany komórek. Między komórkami mezenchymy znajduje sie jednorodna, galaretowata substancja międzykomórkowa

O jakiej tkance jest mowa w opisie? Wskaż te cechy, które umożliwiły ci jej identyfikację.

2

Odpowiedzi

2009-12-08T18:10:10+01:00
Jest to tkanka łączna zarodkowa.
cechy które umozliwiły mi jej identyfikacje to
kształtu gwiaździstego,Między komórkami mezenchymy znajduje sie jednorodna, galaretowata substancja międzykomórkowa.





6 5 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T18:10:35+01:00