Odpowiedzi

2009-12-08T18:07:03+01:00
1.
111 uczniów to 75 %
x uczniów to 100 %
______________________
111 ∞ 100%
x=__________
75%
Procenty się skrócą

11100
______ = 148
75
Odp. W tej szkole jest 148 uczniów

<∞ to znaczy razy>

2.
a=48 m²:2=24m
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T18:08:42+01:00
111-75%
x-100%
x= 111*100% : 75% = 148
Do tej szkoły uczęszcza 148 uczniów.
2.
P=48 cm2
d = a pierwiastek z 2
a2=48
a=pierwiastek z 48 = 4 pierw.z 3
d=4 pierw.z3 * pierw.z 2 = 4 pierw.z 6