Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T18:08:38+01:00
5 1/7 * 1 4/9 - 6 : 4 2/3=36/7 * 13/9 - 6:14/3=52/7 - 6 *3/14=52/7-9/7=43/7=6 1/7
2009-12-08T18:11:06+01:00
Tu skróć po ukosie 36 z 9 i przy 36 napisz 4 a przy 9 daj 1 to
36/7*13/9-6:14/3=

52/7 - 6 * 3/14= 52/7 - 18/14 =

=104/14 - 18/14= 86/14= 6 i 2/14= 6 i 1/7
2009-12-08T18:11:06+01:00
=36/7*13/9 - 6 : 14/3= 468/63 - 6 * 3/14= 468/63 - 18/14 =
= 936/126 - 162/126 = 774/126=6 , 1/7