Odpowiedzi

2009-12-08T18:10:13+01:00
Zasłużył. Był jedynym władca ktory w tak krotkim czasie podbil polowe swiata. Był tez wielki duchem mimo trudnego dziecinstwa nie zalamał sie i dazyl do celu do ostatnich słi bronil s2woich pogladów i swojego narodu oraz panstwa
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T18:10:16+01:00
Moim zdaniem-tak zasłużył.Ponieważ : mądrze rządził podbitymi krainami,dawał poddanym z podbitych krajów wysokie stanowiska w armii itp. dlatego ludność się nie buntowała.
2009-12-08T18:12:59+01:00
Moim zdaniem Aleksander Macedoński zasłużył na miano Wielki, ponieważ poprowadził swoje wojska i zdobył wiele panstw. Uczestniczył we wszystkich bitwach i nigdy sie nie poddał.