Odpowiedzi

2009-09-04T13:14:45+02:00
"Ojczyzna się śmieje" w czasie pokoju, kiedy się rozwija, a "krwawi,boli" podczas wojny, w opresji.
8 2 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-04T13:51:11+02:00
Ojczyzna się śmieje , kiedy jesteśmy przy niej . Ojczyzna się śmieje , gdy my się śmiejemy , bo tak naprawdę to my jesteśmy naszą ojczyzna , lub ona jest w nas, w głębi naszego serca. Ojczyzna krwawi i boli kiedy ją utracimy lub wyrzucimy z naszegom serca , tak naprawdę wyrzucamy nasze życie. Dla ojczyzny ból to jest niedbałość o nią, dlatego powinniśmy swą ojczyznę pielęgnować i kochać .
14 4 14
2009-09-04T14:28:05+02:00
Ojczyzna "śmieje sieę" gdy widzi uśmiech na Twej twarzy,gdy codziennie idziesz do pracy a potem do domu wracasz.Śmieje się gdy dzieci bawią się na placu, a staruszkowie na łąwkach siedzai radośnei rozmawiają, gdy młodzi za ręcę się trzymają.
Boli i krwawi gdy tepczą ją buty najeżdzców i czołgi niszczą zasiewy.Krwawi gdy partyzanci umierają za wolność. Bolą ją leje po bombach.
7 3 7