Odpowiedzi

2009-09-04T13:07:55+02:00
B=9-2=7
przekatna podstawy
d=√(7^2+4^2)=√65
przekatna bryly
D=√(65+81)=√146
obietosc
V=9*4*7=252
2009-09-04T13:09:17+02:00
Podstawą graniastosłupa jest prostokąt o boku a=4 i b=(3 do potęgi 2) - (4 do potęgi 1/2)=9-2=7
Wobec tego pole podstawy wynosi 4 razy 7 czyli 28
Objętość graniastosłupa wynosi pole podstawy razy wysokość czyli 28 razy 9 czyli 252
Przekątna graniastosłupa wynosi pierwiastek z (4 do kwadratu plus 7 do kwadratu plus 9 do kwadratu) czyli pierwiastek ze 146
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-04T13:11:17+02:00
H=9
a=4
b=(3²)-(4^1/2)=9-2=7
d=?
D=?
V=Pp*H
Pp=a*b=28
V=28*9=252
d²=a²+b²
d²=16+49=65
d=√65
D²=d²+H²
D²=65+81=146
D=√146