Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T18:16:53+01:00
Pole powierzchi całkowitej = Pp + Pp bocznej
V=Pp x H
Ppc=25cm² + 40 cm² = 65cm²
V= 25cm² x 8cm= 200cm ³
3 2 3
2009-12-08T18:20:36+01:00
P=25cm²×2 + 4(5cm×8cm)=50cm²+160cm²=210cm²
V=25cm²×8cm=200cm³
2 1 2
2009-12-08T18:23:59+01:00
Dane:
Pp=25cm²
a=√Pp
a=√25cm²=5cm
b(h)=8cm
V=Pp*h
V=25cm²*8=200 cm^3 (sześciennych)
Ppodstaw=2*Pp
Ppodstaw-2*25cm²=50cm²
Ppbocznej = 4(a*b)
Ppbocznej=4(5*8)=160cm²
Pcałkowite=50cm²+160cm²=210cm²
3 3 3