Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T18:18:04+01:00
T=10s
s=100m

Wzór:
s=½at²
a=2s/t²

a=(2x100)/10²
a=200/100
a=2 (m/s²)

v=at
v=2x10=20 (m/s)

Odp.: przyśpieszenie ciała wynosi 2m/s²,a prędkosć końcowa 20m/s.



Rozwiazanie całkowicie poprawne :)
3 3 3
2009-12-08T18:59:42+01:00
S=100m
t=10s
a=?
v=?
V=s÷t
V=100m÷10s
V=10m/s
a=v÷t
a=10m/s÷10s=1m/s²
16 1 16
2009-12-08T22:23:58+01:00
T=10s
s=100m
s=1/2at²
a=2s/t²
a=(2x100)/10²
a=200/100
a=2 (m/s²)
v=at
v=2x10=20 (m/s)