Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-05-15T00:24:14+02:00
Najstarsza kultura prawdopodobnie ok. XVIw. p.n.e., zaś poznana dopiero w XIX wieku (wciąż badana przez archeologów).
Nazwa jej pochodzi od miasta Myken z płw. peloponeskiego gdzie się rozwijała
4 3 4
2010-06-24T19:52:39+02:00
Kultura grecka rozwijająca się na przełomie 2 tysiąclecia p.n.e
Jest ona najstarszą kulturą Grecji kontynentalnej na półwyspie Peloponeskim.
Nazwa pochodzi od miasta Mykeny.
Ów kulturę odkryto dopiero w XIX wieku.
4 4 4