Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T18:30:59+01:00
Kelner: Dzień dobry. Czy podać menu?
Gość: Tak poproszę.
Po 5 minutach.
Kelner: Czy jest pan gotowy do składania zamówienia?
Gość: Tak. Poproszę małą Margheritę, sos czosnkowy, dużą Fantę.
Kelner: Czy chce pan coś na deser?
Gość: Lody czekoladowe z truskawkową polewą.
Kelner: Czy to wszystko?
Gość: Tak.
Po 20 minutach.
Kelner: Oto pana zamówienie. Życzę smacznego.
Gość: Dziękuję.
Po 30 minutach
Kelner: To pana rachunek
Gość: Dziękuję, już płacę.
Kelner: Do widzenia. Zapraszamy ponownie.
Gość: Do widzenia.

2 4 2
2009-12-08T19:09:02+01:00