Odpowiedzi

2009-09-04T13:54:58+02:00
1kg20dag=1200 g bo 1kg=1000g a 1dag=10g
wobec tego orzechy ważą więcej bo mają 1500g wagi
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-04T13:55:05+02:00
1kg= 1000g
20dag= 200g
1000+200=1200g
1500g>1200g
Orzechy ważyły więcej.

(może chodziło 200 dag?Jeśli nie to w książce jest błąd w druku)
1 5 1
2009-09-04T14:13:10+02:00
1kg20dag = 1200g
1500g>1200g
Orzechy ważyły więcej. Masz coś źle w odpowiedziach ;)