Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T18:25:52+01:00
Te ziemniaki są przesolone!!!......

Proszę pana, bardzo pana przepraszam, musiała zajść jakaś okropna pomyłka w kuchni przez pośpiech i mnóstwo innych zamówień. Jeśli pan pozwoli przyniosę panu nową porcję ziemniaków. Tym razem z pewnością nie będą przesolone. Sam tego dopilnuję!
1 5 1
2009-12-08T18:27:46+01:00
Drogi/a Panie/ pani przepraszam za przesolenie ziemniaków naprawdę nie wiem jak to mogło się stać. proszę oddać mi talerz a obiecuje że za pięć minut dostanie pan/ pani danie które zamówił/a .
1 5 1
2009-12-08T18:33:18+01:00
Przepraszamy Pana bardzo za przesolone ziemniaki.Jest mi bardzo przykro i obiecuję że więcej taka sytuacja nie będzie miała miejsca.W kuchni przyrządza się właśnie danie główne ,które zamawiają tylko bogaci ludzie.Oczywiście danie będzie na koszt firmy.Jeszcze raz przepraszam i proszę o wyrozumiałość. Kelner zaraz przyniesie potrawę>
1 5 1