Odpowiedzi

2009-12-08T18:29:57+01:00
Chciałbym zaprzyjaźnić się z Nel. Była ambitną i ciekawą dziewczynką.
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
  • x17
  • Początkujący
2009-12-08T18:31:29+01:00
Najchętniej zaprzyjaźnił/zaprzyjaźniła bym się ze Stasiem Tarnowskim. Wyróżniał się on zarówno zręcznością i siłą, jak i zdolnością do łatwego uczenia się, w tym nauki języków obcych. Był najlepszym przyjacielem Nel, mogła na nim polegać i dlaczego mógłbym/mogłabym się z nim zaprzyjaźnić :)
10 3 10
2009-12-08T18:33:15+01:00
Bardzo chciałbym zaprzyjaźnić się stasiem i nel ponieważ są oni bardzo mili .Staś jest bardzo opiekuńczy ponieważ jak nel byłą chora to się nią bardzo opiekował a zarazem nel jest łądną i utalentowaną dziewczyną .Jak bym się z nią mógł spotkać to saprosił bym ją do domu
4 4 4