Odpowiedzi

2009-12-08T18:28:35+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T18:28:01+01:00
Merlin był czarodziejem. Za czasów Króla Artura i okrągłego stołu ; )
5 4 5
2009-12-08T18:48:14+01:00

Merlin – kontrowersyjna postać, wyrasta z cienia walijskiej historii. Mag, o którym się mówi do naszych czasów. Młody Merlin idąc tranką przepowiada nadchodzące dzieje, przewiduje pokonanie czerwonego smoka (Walia) przez białego smoka (Sasów). Oisał również proroctwo setek lat angielskiej historii, splendor Anglii kończy się wielkim kataklizmem.

Stary Merlin – dziki pustelnik czy mędrzec? Rozżalony z powodu wojen
pozostawia swoje królestwo aby żyć dziko w lesie. Pod koniec życia nie jest
już uwięziony w wieży z kamienia, żyje pośród zwierząt, bada ruchy gwiazd.

Jako młody człowiek miał w sobie tyle odwagi i siły, że głosił prawdę,
mówił o szaleństwie wojny, oczyszczeniu z żalu, uzdrawiających mocach,
pokrewieństwie ludzi ze zwierzętami, głosił mądrość kosmicznej wiedzy.
Starożytne legendy ujawnione przez starszyznę w Andach na początku 1990 roku mówią,
że kiedy kondor Ameryki Południowej i orzeł Ameryki Północnej zjednoczą się duch pokoju ponownie obudzi się na Ziemi. Według proroctw Inków jesteśmy w Erze Pachakuti – czas
na świecie na odrodzenie i uzdrowienie. Starsi robią wszystko aby uzdrowić Matkę Ziemię. Do tego są potrzebne nasze zbiorowe przekształcenia, które doprowadzą do powrotu
Sapa Inka i Qoya (wysokiego króla i królowej przywracających świadomość ludzkości).

Mądrość angielska ma też swoją legendę – „małżeństwo orła i sowy”, która
przypominają legendę z Ameryki Południowej. Orzeł jest królem ptaków, reprezentuje patriarchalną władzę w hierarchii, kiedy podróżuje w poszukiwaniu oblubienicy słucha głosu wiatru, słucha zwierząt, Pod koniec swojej podróży zwraca się do starych mądrości zawartych w elemencie żeńskim – w sowie, w najstarszym z ptaków.


3 4 3