Zapisz za pomocą równania poniższe zdania:
a)dziewięć zwiększone o pięciokrotność pewnej liczby jest równe 18
b)dziesięć zmniejszone o dwukrotność pewnej liczby jest równe 8
c)suma pewnej liczby i 6 jest równa ośmiokrotności tej liczby
PROSZĘ WAS POMÓŻCIE MI ;-(

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T18:32:00+01:00
A) 9 + x⁵ = 18
b) 10 - x² = 8
c) x + 6 = x⁸
1 5 1
2009-12-08T23:08:29+01:00