Odpowiedzi

2009-12-08T18:32:17+01:00
Ogłoszenie

Dnia 14.02.2010 o godz 16.00 w auli szkolnej odbędzie się spotkanie miłośników miłości. Będziecie mogli posłuchać wykładu na temat "miłość w naszych sercach oraz umysłach". Dowiedzie się jaki jest wzór chemiczny miłości oraz kto go wynalazł. Zaplanowaliśmy wiele miłosnych konkursów i niespodzianek. W szczególności zapraszamy pary oraz singli.

Samorząd uczniowski
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T18:33:01+01:00
eeee .
to ja Ci dammm . KARTKA Z PAMIĘTNIKA .

Mój Drogi nigdy niepoznałam tak wspaniałej osoby jak Ty.
Jesteś dla mnie wszystkim ...
W moich snach zawsze Cię widzę .. słyszę ..
poprostu .. Jesteś kims wyjątkowym , kimś ważnym , odgrywającym główną rolę w moim zyciu .
" Jesteś dla mnie całym światem ...wodą , słoncem , wiatrem , latem "
Kochamm Cię za to kim jesteś... zato że nigdy mnie nie oszukujesz ...
Dla Ciebie byłabym wstanie skoczyć w ogień ...
Dziękuje że jesteś . ; - D
Kochająca Cię ...........






Nie wiem czy Ci się spodobaa . ..
alee pisałam co czułam . ;D