1) pOłącz w pary :
1. Źródło dźwięku
2. Echo
3. Ultradźwięk
4. Echosonda
5. Fala dźwiękowa
6. Próżnia
7. Ucho

A. jest to urządzenie do pomiaru głębokości
B. jest to obszar, w którym nie rozchodzi się dźwięk
C. jest to ciało drgające.
D. jest to narząd przystosowany do odbierania dźwięków.
E. jest to fala dźwiękowa, która wraca po odbiciu od przeszkody
F. jest to zaburzenie ośrodka związane z drganiami cząsteczek.
G. są to fale dźwiękowe niesłyszalne przez człowieka.

2) Dokończ zdanie
.... rozchodzenia się fal dźwiękowych zależy od rodzaju ośrodka

3) Wyjaśnij zjawisko - dźwięk

4) Jakie czynności należy wykonać, aby wymienione przedmioty stały się źródłem dźwięku :
struna, głośnik, krzesło, okno, młot i kowadło, maszyna do pisania, magnetofon, torba foliowa, kaloryfer, książka, linijka umieszczona w imadle

z góry thx ;D


3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T18:32:20+01:00
1b
2c
3e
4a
5f
6d
7g
dziedmljeridlmef;,l
2009-12-08T18:35:58+01:00
2009-12-08T22:28:38+01:00
1 - b
2 - c
3 - e
4 - a
5 - f
6 - d
7 - g

Powinno byc dobrzę ^^
Mam nadzieję, że pomogłam ;-)