Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-04T15:02:23+02:00
Mieć zielono w głowie. Zielona planeta. Zielona wyspa(Irlandia) Być w czymś zielonym. Zielony listek(kierowca) Zzielenieć ze złości
5 3 5
2009-09-04T15:22:08+02:00
Zielona planeta Zielono w głowie, zielone światło (np. dla uczniowskich inicjatyw), zielona planeta (Ziemia), zielona wyspa (Irlandia), być zupełnie zielonym (w jakiejś dziedzinie), zzielenieć ze złości, zielony listek (o kierowcy)
.Zielony jak szczypiorek na wiosne.
Zielony jak świeża trawa nie miec zielonego pojecia grac w zielone kulki
5 4 5