Wymysl sobie postac rycerza orazz jego historie uzupelniajac tabelke
1.Imię
2 wyglad
3 herb
4 kraina
5 sługa
6 przyjaciel
7 senior
8 specjalne przdmioty
9 wrogowie
10 zawolanie
11 wierzchowiec
12 ekwipunek
13 dama serca
14 umiejetnosci
15 bron
16 czyny

3

Odpowiedzi

2009-12-08T18:39:46+01:00
1 Lucjan wielki
2 Wysoki umięśniony brunet
3 Róża
4 Waleczności
5 Paź
6 Wiktorn
7 exy
8 Tarcza, miecz, kulo miotacz
9 Jusym
10 Lucyk
11 Siwa
12 Podręczne rzeczy
13 Rosemunda
14 Umie ściąć 2 głowy za 1 zamachem
15 Miecz, tarcza
16 Obronił swoją wybrankę serca przed zbirami
2009-12-08T18:40:04+01:00
1. Kamidas
2. Wysoki brunet, dobrze zbudowany, umięśniony.
3. Czarny kruk.
4. Nibylandia.
5. ?
6. Piętaszek.
7. ?
8. Łuk oraz magiczny napój.
9. Rycerze króla macedońskiego Wirginiusza.
10. Do walki rycerze!
11. Czarny rumak.
12. Zapasowa broń, zioła.
13. Aleksandra (córka króla macedońskiego)
14. władanie mieczem
15. miecz. łuk
16. pomoc biednym ubogim walka za ojczyzne.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T22:36:48+01:00
1.Gniewomir Wspaniały
2. Serce w Koronie.
3. Wysoki Muskularny blondyn o niebieskich oczach i szczerym uśmiechu.
4. Sprawiedliwości
5. Giermek Wacław
6. Mag Czesław.
7. Senior Rodu Gniewomir I Sprawiedliwy.
8. Kafar (młot), Niebiańska Tarcza, Szyszak (hełm), Platynowa Zbroja, Trzewiki Szybkości.
9. Shiva (bogini śmierci), Demoniczna Hrabina, Mroczny Rycerz, Zbiry, Łotry i Bandziory.
11. W imię sprawiedliwości! Do Boju!!
12. Magiczna Księga, Złoty kompas, Jedzenie (Żywność), Mikstury Leczenia, Woda, Zapasowa Broń, Złoto,
13. Buszka ;] najpiękniejsza w całym królestwie, porwana przez Shivę (z zazdrosci) i uwięziona w Najwyższej Komnacie w Najwyzszej Wierzy, której strzegą łotry, zbiry, bandziory z Demoniczną Hrabiną i Mrocznym Rycerzem an czele.
14. Umiejętności w posługiwaniu się bronią metalową, drzewcową, Umiejętności łucznicze, Umiejętność czytania Runów. Rzucanie Zaklęć,
15. Wymieniona wcześniej (Kafar)
16. Pomagał słabszym, obdarowywał złotem biednych, Pokonał zbirów i uwolnił piękną Buszkę ;]

Jeśli pomogłam to czekam na Najkę. ;]