Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T18:39:56+01:00
Drogi Mirku.
Jestem nad morzem. Ty również powinnaś je odwiedzić są tu przepiękne krajobrazy.Jest to śliczna, malutka miejscowość, położona nad morzem ? co na pewno Ci się spodoba. Ustronie Morskie urzekło mnie swoim klimatem, delikatnością i pięknem krajobrazu. Możesz tu zobaczyć wiele ciekawych miejsc. Oczywiście plaża, morze, mały lasek... Znajduje się tu również niewielki kościołek, o którym napiszę Ci trochę więcej, gdyż z Twoich listów wynika, że interesujesz się architekturą. Kościół jest zbudowany z drewna o wielu różnych barwach
Serdecznie zapraszam. a może keidyś we dwoje się tam wybierzemy.
7 5 7
2009-12-08T18:41:52+01:00
Hej [...]

Pisze do cb ten list ,bo chcialem ci zdac realacje z mojego pobytu nad morzem.
Ogolnie musze Ci powiedziec jest fajnie, slonce, plaza ,dziewczyny.
Zaluj ze nie pojechales. Jest bosko :) Rano wychodzimy nad morze i grzejemy się do 14. Pozniej jakiś obiadek do restauracji albo swoje danie robimy. Taka kuchnia polowa, wiesz o co chodzi... Wieczorami na zachody chodzimy, pozniej troche siedzimy w jakiś knajpkach i balujemy.
To powtórzę jeszcze raz ''żaluj ze nie jestes z nami''.
Ale w szczegolach ci opwoem w sobote jak wroce. Trzymaj sie.

pozdrowienia
4 3 4