Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • nauk
  • Rozwiązujący
2009-09-04T15:31:19+02:00
A) 2345678 ≈ 2350000
187259 ≈ 190000
666666,6 ≈ 670000
9721005 ≈ 9720000

c) 6872,098 ≈ 6872
40013,809 ≈ 40014
15,4582 ≈ 15
9,63795 ≈ 10

b) 352,1782 ≈ 352,2
14,00359 ≈ 14
0,208131 ≈ 0,2
0,995 ≈ 1
31 4 31
2009-09-04T15:31:24+02:00
A 2350000, 190000, 670000, 9720000
b 352,2; 14,0; 0,2; 1,0
c 6872; 40014; 15, 10
6 4 6
2009-09-04T15:32:38+02:00
2345678=235---
187259,12=19000
666666,6=670000
9721005=972000
352,1782=352,2000
14,00359=14,000
0,208131=0,208
0,995=0,1000
6872,098=6872,00
40013,809=40014,00
15,4582=15,000
9,63795=10,0000
6 4 6