Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T18:42:52+01:00
Drogi św. Mikołaju.
Na początku listu pozdrawiam Cię serdecznie i chciałabym wspomnieć że w tym roku byłam baardzo grzeczna żebyś się cieszył z tego że się starałam :)
W nagrodę chciałabym dostać :
*Lalę barbi
*zestaw kosmetyków
*nową komórkę z hellow kitty
*biżuterię
(...)
Bardzo dziękuję święty Mikołaju

Twoja kochająca Ninka :*


(na odwrocie załączam specjalny dla ciebie obrazek w ramach podziękowania)
2009-12-08T18:43:06+01:00
Kochany Święty Mikołaju !
Uważam, że w tym roku byłem wystarczająco grzeczny, by dostac prezent. Chciałbym Cię poprosic o laptopa, ponieważ marzę o nim już od dawna. Laptop przyda mi się do odrabiania prac domowych, a także do rozrywki. Chciałbym też dostac jakies ubrania.
Serdecznie pozdrawiam

Wojtek654.
2009-12-08T18:46:08+01:00
Gdynia,08.12.2009r

"Kochany Święty Mikołaju ! "
Jestem Zosia i mam 10 lat wiem że jesteś bardzo zajęty ale proszę poświęc chwilę na przeczytanie mojego listu .
W tym roku na Gwiazdkę chciałabym dostać kucyka Ponny , zestaw " Pni domu -gotowanie " dużego misia -psa oraz dużo słodyczy bo bardzo je lubię :)


Zosia